Angrerett
Retningslinjer for angrerett
Angrerettloven
Angrerettloven gir deg rett til å angre ditt kjøp.
Angreretten gjelder for varer og for enkelte tjenester. Angreretten forutsetter at du senest innen 14 dager etter at du mottar leveransen gir selger beskjed om at du vil benytte angreretten, primært ved å benytte mottatt angrerettskjema, eller skriftlig per brev, e-post til Bestilling@greida.no med referanse til ditt ordrenummer.
Dersom du ikke har mottatt angrerettskjema enten i ordrebekreftelsen eller ved levering av produktene, utvides denne fristen til tolv måneder etter at varen er mottatt.
For at angreretten skal kunne gjøres gjeldende, må produktet være levert oss i tilnærmet samme mengde og stand som du mottok den. Alle produkter skal leveres tilbake til selger innen rimelig tid. Eventuell returforsendelse må betales av deg.
Selger er forpliktet til å betale tilbake det du har betalt, inkludert porto for forsendelsen, ekspedisjonsgebyr, tollavgifter, oppkravsgebyr, etc. Tilbakebetaling skal finne sted innen fjorten dager etter at selger mottar produktet fra deg eller henteseddel eller produktet er stilt til rådighet for selger.
Produktet sendes tilbake til oss (med sporingsnummer), om mulig i originalemballasjen, Du trenger ikke å fylle ut skjema, men du må sende ordrenummer og beskjed om retur til Bestilling@greida.no
Produktet sendes eller leveres til
Greida AS
Stockholmsgata 12
0566 Oslo
Kjøperen kan ikke angre på kjøp av varer som forringes raskt.